Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

Jobbig dag

Nu har jag precis kommit ur duschen och ska snart gå och tvätta ansikte.  Idag så har jag varit i kyrkan för utläsning för morfar innan vi åkte till mormor för att äta rester från igår. Jag är vekligen helt slut idag. Det känns som att allt som hänt under de fyra senaste veckorna har sköljts över en idag så att det är massa tankar som flyter omkring. Idag är en sådan där dag som jag verkligen kan bli ledsen över vad som helst tex en bild eller ett klipp på youtube. Jag kan inte ens vara själv utan att jag börjar att gråta för att det är då tankarna kommer igång på riktigt.
 
Begravningen var i alla fall väldigt fin, även om det var jobbigt. Kul att få träffa så mycket släkt. Fler av de som var med har jag aldrig träffat innan. Det kändes som att vi fick fram morfar på ett väldigt bra sätt och prästen fick till ett väldigt fint tal om morfar där han fick med alla hans intressen och har han var som person. Jag blir helt emotional bara av att tänka på alla fina blommor och kondoleanser som kommit in. Det är fint att se hut mycket folk bryr sig.
 
Nej, nu ska jag sova för att orka med sista veckan innan höstlovet! Äntligen säger jag bara!!