Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

♥ Creme Cup ♥

 
 
 
 
 
Hur fint är inte detta läppstift från MAC? Jag fick det av Emma och Ellen i födelsedagspresent. Jag verkligen älskar det! Färgen heter Creme Cup och är perfekt. Det är en väldigt neutral färg, vilket är det jag vill ha. Läppstift med färg och som är starkare är också så snyggt, men det vill jag inte ha till skolan. Så detta är perfekt. Den ger en lätt rosa färg som ser väldigt naturlig ut. Det känns knappt på läpparna och håller sig väldigt bra. De första gångerna jag använde mig av det så tyckte jag att det var uttorkande, men den uppfattningen håller på att ändras. Det känns inte så längre. Det kanske var för att jag är ovan med att bära läppstift. Helt klart en 10/10 från mig! ♥