Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

21:21




 Tre bilder från förra fredagen när jag och Emma mötte upp några bekanta för lite mys på bryggorna efter jobbet! Vi möttes först upp för att handla lite gott att ha med oss innan vi begav oss till Kolsnäs. Där satt vi ett tag och pratade en massa. Sen drog vi in till centrum och gick runt lite innan pappa kom och hämtade mig. Det var verkligen en helt perfekt sommarkväll! Jag och Emma ska gå i samma klass som de två andra tjejerna så vi gjorde detta för att lära känna varandra bättre och bli tajtare! Vädret var helt underbart också! Så fint, dock så är det rena motsatsen i Sunne nu. Det regnar, blåser och är kallt ute. Burrrr!! 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på en film och käka lite godis. Förresten ser ni luftbubblorna på mobilen? Så jobbigt! Under skyddsplasten så är det damm som jag inte kan ta bort! Grrr så irriterande!! Haha sådana saker stör jag mig på. KRAM :)