Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

Fall feelings


Long time no see? Sorry, för bloggpausen, men har jag har haft en del att göra sedan sist. Åkte ju till Skottland i mitten av Augusti och kom hem nio dagar senare. Resan var faktiskt rikitgt bra. En nio dagars bussresa genom länderna:Sverige, Danmark, Tyskland, Nederländerna, England och Sottland med människor i åldern 55+ kan inte bli fel. Haha, nej men vi hade det bra! Så kul att få se lite hur länderna är och inte bara flyga över till Storbrittanien. En del andra saker hann vi med också. Bland annat lite shopping, dock inte så mycket. Vi hade en halv dag i Edinburgh på oss, men jag gick bara runt och var stressad och hittade inte så mycket jag ville ha. :/ Lite blev det med hem i alla fall!
 Bara någon dag efter hemkomst så var det dax att packa väskan och sätta sig i skolbänken igen. Tre dagar efter resten av skolan också, så någon extra dag ledigt fick jag. Har inte haft så mycket att göra än, men har nu en uppsats som ska in på onsdag, som jag ska sätta mig och knopa på, samt ett bokprat i svenskan på tisdag som ska förberadas. Inget direkt jobbigt!

Annars då? Hösten har kommit med stormsteg. Regnar och är kallt mest hela tiden tycker jag. Fast jag tycker om hösten. Det är så mysigt och krypa ner under täcket och kolla på en serie med en kopp té i handen samtidigt som regnet smattrar mot fönsterrutan. Jag gillar faktiskt regn så länge jag inte behöver vara ute i det hehe. Förra året så gjorde jag ett inlägg om varför jag gillar hösten och det hittar ni HÄR.
 
Nu är det nog dax att börja med skolarbetet så jag inte behöver vara uppe hela natten för att bli klar i tid. Hoppas ni har en bra dag :)