Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

Time for fall

Även om vi bara är i mitten av Augusti så är jag så taggat på hösten just nu! Det märks att den är påväg nu för att det är mörkare på kvällen, blåser och tempraturena är inte lika höga tillexempel. Fast vet ni vad? Det gör mig inget alls.
 
Här är några saker som jag är gillar för med hösten:
 
 
- Gorgeous scenery-
 
Hösten enligt mig är den finaste årstiden med alla färger som kommer fram. Utan tvekan! Färgerna när man kommer utanför dörren är helt breathtaking!
 
 
- Hot drinks-
 
Efter en varm sommardag så längar man oftast inte efter en kopp varm chocklad, te eller något annat varmt. Eller det gör inte jag i alla fall, men jag är en sucker för varm choklad eller nyponsoppa.Te är inte heller så fel... Så efter en lång dag så finns det knappast något bättre än att sätta sig och mysa med något varmt att dricka!
 
- Fall fashion-
 
Jag älskar allt som är stickat, det är bara så mysigt så det går inte att ogilla. Har inte så mycket mer att säga än att jag älskar höstmode och stickat!
 
 
-One step closer to christmas-
 
Julen är hands down min favorit högtid. Allt är bara så mysigt när man förbereder inför julen. Stämningen är så underbar liksom. Att det är faktiskt bara 131 dagar kvar gör ju inte saken sämre!
 
-Candles-

Under sommaren så tänder jag inga ljus för att det inte behövs, men när det blir mörkare ute så tänder jag gärna ljus. Gärna med någon doft. I födelsedagspresent av Ellen och Emma så fick jag massa minidoftljus från Yankee Candle som säkert blir perfekt att tända under hösten.
 
 
-TV-show marathons without feeling guilty-

Finns det något bättre än att krypa ner under täcket eller en filt och kolla på serier hela tiden? Nej trodde inte det va.. Allra helst om det regnar ute. Då har man ju till och med en andledning till varför man är inne hela dagen.
 
 
-Wearing cozy clothes all day-
 
Om jag bara är hemma så går jag runt i pyjamas hela dagen. Jag har ingen energi och ser ingen andledning till att klä upp sig och sminka sig om man ska vara hemma hela dagen. Dock så blir det kanske lite kallt och bara ha på sig en T-shirt och sovshorts under hösten, så då tar jag gärna på mig en mysdress eller min onepiece.
 
Vad är dina tankar och favoritsaker med hösten? ♥