Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

The last goodbye





Glad påsk alla fina läsare! Har ni gjort något speciellt idag? Själv så var jag, mamma, mormor och Julia och åt påsktallrik och sedan åkte vi på en konstrunda som var på vissa ställen i Värmland. Eller vi besökte bara två ställen. När jag kom hem satte jag mig och läste lite bloggar och kollade på några avsnitt av Gossip Girl. Mina planer är att fortsätta med det under kvällen också. Kanske tar en paus från GG och kollar på Let's Dance istället.
 
Igår så gjorde min svenk/engelsklärare sin sista dag på skolan så klassen hade planerat att överaska honom. En del skulle baka och vi andra lämnde in en liten peng så att vi kunde gå och köpa ett påskägg med hans favoritgodis i och ett kort (som passar så bra in på min klass). Han fick ingenting på varken svenskan eller engelskan så han såg lite besviken ut när vi gick därifrån, men på son så gjorde vi i ordning allt. Sen gömde sig hela klassen i ett grupprum när en lärare gick och hämtade honom. Så stod han helt själv i klassrummet när hela klassen kom ut och överskade honom. Jag tror han blev så glad! Det såg så ut i alla fall. Marcus är verkligen den bästa läraren som jag haft och det är så synd att han slutar nu, men jag kan förstå honom.
 
Hoppas ni får en bra påsk och ett härligt påsklov :)