Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

Birthdays, Baking & Best Friends

 
Jag kan minst sagt säga att jag har haft en fullspäckad helg! I fredags så vaknade jag upp med världens allergireaktion. Vet inte vad jag fick den av, men tror det kan ha varit min ansiktsrengöring :( Så i princip hela dagen så lyssnade jag bara på musik med en fuktig trasa över ögonen för att dämpa svullnaden. På eftermiddagen så kom Emilia och skulle fixa håret inför balen. Det slutade med att hon gick hem vid tjugo i tolv och ett antal hundra bilder mer i kamerna. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde då! Helt klart bästa kvällen på länge!! :)
På lördagen så var det dax att gå upp tidigt för att vi skulle sjunga för Hampus som fyllde 19 år. Jag och mamma bakade bullar också på förmiddagen. På eftermiddagen så gjorde jag och Julia sockerkakor som vi skulle ha till tårta när mormor kom på fika.
På söndagen var det dax att fira Julia också som fyllde 14 år. Hon blev så glad när hon fick en locktång av oss som hon har velat haft så himla länge. I flera månader så har hon kollat och tjatat om en så hon blev ju verkligen överlycklig! Jag var till och med tvungen att filma hennes reaktion ;)  Det första vi gjorde var att locka hennes hår och jag måste säga att locktången verkligen var så bra! Mormor kom över på fika igår också. 
Locktången hittar ni HÄR! 
 
Idag stannade jag hemma också eftersom att jag fortfarande inte känner mig 110% frisk och så skulle vi vara i skogen hela dagen så jag ville inte riskerar att bli sämre. Tack förresten för alla fina krya-på-dig-kommentarer. Jag blir så glad av dem! :')