Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

24h in GBG

 
Bildbomb från helgen i Göteborg. Vi åkte dit för att mamma skulle på konsert på Liseberg och då tog vi chansen och följde med. Är inte så mycket för attraktioner som åker upp och ner tillexempel (Sorry Emilia..). Jag nöjer mig med balder, flumride och lisebergsbanan typ. Dock så åkte jag spinrock och det var det värsta hahah. Aldrig mer! Efter konerten åkte vi till stället vi skulle sova på för att på lördag förmiddag åka till botaniska trädgården. Oj så fint det var! Vi hann dock inte gå runt hela. Sedan stryrde vi bilen till Nordstan och shopping. Dock så köpte jag inget på sephora :( En t-shirt från Zara kom med hem i alla fall. Och det är nog det skönate plagg jag har. Turen i Göteborg slutade med ett stop på Naked Jucie Bar som har min favoritsmoothie. Summan av kardemumman så var det 24 väl lyckade timmar i storstaden :)