Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

Suprise, suprise

För stunden så sitter jag och farfar i soffan. Han kollar på skidskytte och jag läser bloggar. Jag hade frågat om han och farmor ville komma på besök över helgen efter min födelsedag, men hade inte fått något ordentligt svar. Igår så pratade mamma och pappa om att dom skulle hämta farmor och farfar på tågstationen under eftermiddagen i dag.  Men vid 13 tiden så ropade pappa att jag jag skulle komma ner. Då sa han att jag hade besök och skulle kolla ut genom köksfönstret. Där ser jag inte bara farmor och farfar utan också min farbror och hans äldsta son. Det hade jag ingen aning om så jag blev väldigt överaskad. Dem bor nästan 40 mil ifrån oss, så vi har inte sett dem sen i sommras på min konfrimation. Ni ska bara veta hur glad jag blev :) Lite synd bara att Sander, min andra kusin, inte kunde följa med.
 
Vi har precis ätit tacos och jag tror att vi bara ska ta det lungt resten av kvällen. Jag är fortfarande inte helt frisk så min hjärna är som sirap just nu. Imorgon ska jag, mamma och Hampus på en begravning under förmiddagen också. Efter den ska vi bara vara hemma tror jag.
 
Har ni gjort något kul under dagen eller veckan? :)