Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

Last week in pictures

Eftersom att uppdateringen har varit kass under veckan så tänkte jag dela med mig av lite bilder från veckan. Det har verkligen varit fullt upp! Vi har klätt balvagnen, bal, student och skolavslutning.
Måndagen var jag hemma så har inga bilder från det :(
På tisdagen så var det jippodag på skolan. Vi städade ur skåpen, fotbollsmatch mellan niorna och lärnarna och lite annat kul på eftermiddagen. Var även hos Emilia och fixade naglarna efter skolan. (Inte de på bilden)
På onsdagen var vi hos Carl i klassen och klädde balvagnen inför balen på torsdagen och vädret var helt underbart! 
På torsdagen så var det dax för skolavslutning, studenten för kusinen och bal på kvällen. Fler bilder från balen kommer i ett annat inlägg :)
På fredagen så var det min kära broders tur att ta studenten.Vi satt i nästan 2 timmar i en bil som kokade av värme. Tur att jag hade på mig min superfina klänning från Nelly. Jag skulle ha haft mina klackar på mig men fötterna blödde efter natten innan. Ovan kan ni se hur naglarna blev hos Emilia.
På kvällen när vi kom hem så åt vi smörgåstårta som min morbrors tjej hade gjort! Så gott!! 
Hampus studentmottagning hade vi på lördagen och tyvärr så tog jag inte så mycket bilder från den dagen. Men här är tre bilder i alla fall.
 
Idag så börjar jag jobba på ett dagis och ska jobba i tre veckor. Jag ska försöka att uppdatera er, men jag jobbar hela dagarna så får se hur det går.