Linnea Hansen - Design by Julie Viktoria
Design by Julie Viktoria Design by Julie Viktoria

Great day


Har spenderat kvällen i skidbacken. Gick helt okej, men tyvärr så var den enda backen jag tycker om att åka i stängd. Fast det gick bra ändå trots lössnö och regn. Annars så hade vi 8 plusgrader (!) under dagen. Klagar inte i alla fall! Nu har jag fått nog med snö och kyla! Slutade tidigt också, vilket aldrig är fel.
Ska hoppa in i duschen nu och sen börja med lite läxor! Fick reda på att vi inte behöver gå till skolan på fredag heller. Eller vi har bara två lektioner och en var inställd så då fick vi vara lediga på engelskan eftersom att vi bara läser en bok. Perfekt då jag måste fixa inför helgen. På lördag ska jag på begravning och på eftermiddagen/kvällen åker vi till Oslo för att farmor fyller 80. Jag och mamma ska bo på hotell mitt i Oslo så hinner väl in en sväng på Starbucks ;) Ska också på lunch för farmor och jag längtar så eftersom att min farbror och hans två söner också kommer. Har inte träffat dem sen min födelsedag. På tal om födelsedag så är det snart dags igen!! Hela 17 år!! Sjukt vad tiden går.. 
Hoppas ni har haft en bra dag!! :)